هر چی بخوای

دیدار

اقا فرهاد

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

سلام دوستان !!!!!!!!!!!!

با اون که خیلی وقته از این اتفاق می گذره ولی دلم نیومد نگم 

و اون اینه که :

درسته پول و اینا زیاد میگرفتین (البته به نظر شخص خودم حقت بود ) ... ولی یه چیزی داشتی که هنوز شیفته اشم .. اونی که تو خون خیلی از ایرانی های اصیل پیدا میشه .. (((غیرت ))).... ای کاش یه سری از آقایون و آقازاده ها داشتند ... ای کاش ....

و:برو ادامه مطلبو ببین 
 ماهــــی استقلال همـــ رفتـــــ ولـــــِ    استـــــ هیچ گاه از  پاکـــــ نخواهد شد ان همه  7 تــو همیشه  خواهــد ماند

اینم عکس میکس شده توسط خودم :

اقا فرهاد

  • ait20

نظرات (۳)

  • مدیر سایت
  • منم ناراحت شدم
    پاسخ علیرضا:
    ناراحتم 
    با عرز پوزش از مدیر سایت حتما در اولین فرصت بهت سر می زنم 
  • زهرا پیشی
  • سلام !!
    آپدیت شدم !!
    منتظر شما و نظرات شما هستم !!
    پاسخ علیرضا:
    حتما !!!!
  • مهدی ایکس
  • واقعـــــــــــــــــــــــــا !!!
    غیرت !!!!! ایول !



    + چه عکس میکس شده قشنگی :))
    پاسخ علیرضا:
    هههههههه 
    والا !!!!
    ممنون 
    یا علی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">