هر چی بخوای

دیدار

اسفندیا....

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

سلام دوستان گلم....

یه چند وقت پیش یه اهنگ از یه رپر منتشر شد که به نظر من زشتهولی بهتون می گم چون که می دونم با جنبه اید.......(اعتماد رو دارید؟؟؟؟؟؟)

اسم اهنگ : کی از پشت لباستو می بنده( حالا چرا این اسم؟؟؟/  یعنی اسم بهتر از این نبود؟؟؟/هههه)

خواننده: امیر تتلو( حالا چرا تتلو ؟؟؟؟/ ادم یه اسمی می زاره که بهش بخوره مثل یاس)

حالا مسله :::::  آقای تتلو در آهنگ زیبا و پر محتوای (کی از پشت لباستو می بنده ) اعلام کردن : ( از هرچی اسفندیه بدم میاد ) 

آخه امیرجان ! عزیزم ! پسرم ! آخه کپک دیواری ! تو کی باشی که از اسفندیا بدتم بیاد 

! جلو قاضی و ملق بازی؟ شعر سرودی واسه من ؟ نمیبینی شاعر اسفندی اینجا نشسته

 ؟ فقط بگو متولد کدوم ماهی کل ماهو با متولدینش برات زیر سوال ببرم ..

بچه پر رویه چیزی بهش بگم تا صبح تو لغت نامه دهخدا دنبال معنیش بگرده هااااااا.......ههههههههه

(اخه غیرت ادم رو به جوش میاره):76:

(یا علی برادر تخریبچی):goldy10:




  • ait20

نظرات (۱۹)

  • پویا ندری
  • ا ا ا ا ا ا ......

    نگا کن ،

    این همونیه که جونش رو واسه امیر تتلو داده بود ها !!!!!!

    نمی دونم چه جوری از دسته عزراییل فرار کرد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    حالا اومده این رو میگه !!!!!!!!

     

    پاسخ علیرضا:
    من می گفتم فقط اونی که ft داده بود
    و من فقط از یاس خوشم میاد
  • سید میلاد موسوی
  • من این آهنگ رو شنیدم، ولی جمله ای نگفت که از اسفندی ها بدش میاد..!
    پاسخ علیرضا:
    چرا هست و میگه : یه کاری کردی از هر چی اسفندیه بدم بیاد 
    ممنون
    سلام.
    ممنون از شما.
    انشاالله همیشه موفق باشید.
    یا علی...
    ..............................
    www.labeik.blog.ir
    پاسخ علیرضا:
    خواهش میشه 
    شما هم همین طور
    علی یارت
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام 
    راستی بروز شدم
    در باره ی مطلبت
    کلا امیر تللو شد رپر
    من که فقط یاس گوش می دم نه تا حالا ازش بی ادبی دیدم نه شعر بی معنی هیچی
    اونوقت اون شاهین نجفی.............................................................
    یاسم گوش می دم چون در بارهی درد مردم می خونه و وضعیت حال جامعه
    واقعا متاسفم برای بزیااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ علیرضا:
    اقا عرفان من فقط از اهنگی که تتلو با ارمین فیت داد خوشیم میاد
    عاشق یاسم ولی توی اهنگ سرباز وطن یه چیز بد میگه ولی مهم اینه که ۴ نفر تو رپرای جهانه
    از شهین نجفی بسیار بدم میاد
    من هم متاسفم
    ممنون
    یا علی

    من کلا از همه رپ خونا بدم میاد چه شغلی ولی اغش عاغش تهمینه ام

    پاسخ علیرضا:
    ههههههه 
    ولی من زیاد گوش نمیدم فقط یاس و... ولی این مطلب هم برای طنز گذاشتم 
  • امیر = اسفند
  • ایول هال کردم دست درد نکنه
    پاسخ علیرضا:
    خواهش
    خودش شهریوریه
    حالا فکر کرده کی هست که در مورد ما اسفندیا نظر میده
    پاسخ علیرضا:
    والا !! بچه پررو !! 
  • آرمینا محمدی
  • من آهنگ حس خوب امی تتلو رو دوست دارم ولی حق این رو نداشت که بگه از هر چی اسفدیه بدم میاد
    پاسخ علیرضا:
    والا !!! 

    بزنم لهش کنم !
  • آرمینا محمدی
  • من آهنگ حس خوب امی تتلو رو دوست دارم ولی حق این رو نداشت که بگه از هر چی اسفدیه بدم میاد
    چ کارش داری

    امیر عشق منه نبینم کسی دیگه حرف بهش بزنه

    ک با من طرفه


    پاسخ علیرضا:
    خخخخخخخ

    چون به اسفندیا گفته با ما طرفه :))))
    اولا ازش خوشم میومد ولی وقتی درباره اسفندی که خودم باشم این طوری گفت ازش بدم اومد.اخه اهنگشم اشغال بود
    اه
    پاسخ علیرضا:
    والا به خدا

    چرا این هنوز زندس اگه دستم به خدا اگه دستم بهش برسه می کشمش

    پاسخ علیرضا:
    زودتر فقط !
    من هرچی هم بهم بگه دوسش دارم عشقه
    پاسخ علیرضا:
    خب شاید !
    امیر جان دمت گرم ،منم موافقم ، منم از هرچی اسفندیه بدددددددددم میاااااااد
    پاسخ علیرضا:
    خخخخخخخخ !!! لیاقت ندارین پس :))))
  • یه دخمل نپتونی
  • سلااااااااام..
    خداقووووت واقعن متنت عاااالی بود...
    اصن ببینین ما اسفندیا چقده جذاب و توچشمیم ...
    این عاغای تتلو هم یه اشتباهی کرده ک چون ما اسفندیا مرااام داریم هوااارتا؛میگذریم...
    اسفندیا ♥♥♥یه دونه بااااشین...
  • یه دخمل نپتونی
  • سلااااااااام..
    خداقووووت واقعن متنت عاااالی بود...
    اصن ببینین ما اسفندیا چقده جذاب و توچشمیم ...
    این عاغای تتلو هم یه اشتباهی کرده ک چون ما اسفندیا مرااام داریم هوااارتا؛میگذریم...
    اسفندیا ♥♥♥یه دونه بااااشین...
    پاسخ علیرضا:
    سلام !
    ممنون ، لطف دارین !
    صد در صد 
  • سرباز کوچولو
  • خدا همه رو به راه راست هدایت کنه,بعلاوه این عمو تتل.
    ببخشیدا بیشعوره ولی صداشو دوست میدارم.
    پاسخ علیرضا:
    خخخخخخخخ
    حالا که این طوریه اصلا الهی بری زیر تریلی ۱۹ چرخ(اون جوری نیگا نکنید زاپاسش رو هم حساب کردم)
    پاسخ علیرضا:
    کی بره زیره تریلی ؟! من یا تتلو ؟!!:^^^
    من نمی توانم از اظهار نظر خودداری کنم خیلی خوب نوشته شده!
    پاسخ علیرضا:
    لطف دارید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">