هر چی بخوای

دیدار

سلام ......


درباره  ما!

کانون تبلیغاتی دیدار پس از قریب به ۱۰ سال تجربه فردی درزمینه طراحی ، تبلیغات،  صنعت چاپ و مدیریت در اردیبهشت سال ۸۹ با استعانت از الطاف الهی و با اهدافی بلند وبه پشتوانه گروه های تخصصی در زمینه های مختلف تبلیغات پا به عرصه رقابت گذاشت .

گروه های تخصصی دیدار متشکل از جوانان خلاق ، متعهد ، با تجربه و تحصیل کرده در رشته های مختلف مانند گرافیک ، مدیریت ، زبان ، IT و.... هستند که با تمام توان اماده ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند.


چرا کانون تبلیغاتی دیدار؟؟؟؟

با بهره گیری از ایده های منحصر به فرد و هنر طراحان و گرافیست های دیدار ، شما متفاوت خواهید بود . یکی از افتخارات دیدار ، رضایت کامل مشتریان از طراحی های ماست .

ما موفقیت خود را در گرو موفقیت شما می دانیم . کانون تبلیغاتی دیدار با تلاشی مستمر در به روز شدن و به کار گیری پیشرفته ترین تکنیک های تبلیغاتی جهان در خدمت مشتریان خود است . 

اعتماد ، تنها سرمایه ایست که می توان برای پیشرفتی مستمر و پایدار ، بدان تکیه کرد.ما به اعتمادی که مشتریانمان به ما دارند ، ارج می نهیم .

ارایه خدمات کامل تبلیغاتی برای ما به معنای پایان یک قراردارد نیست ،بلکه اغاز یک تعهد است . تعهد ما به ارایه چهره و هویت تبلیغاتی مقبول مشتریان مان.

 

برخی از خدمات ما :

- اتلیه عکاسی                    - اتلیه طراحی 

-چاپ افست                      - چاپ دیجیتال

- طراحی وب و مالتی مدیا     - سازه های نمایشگاهی

 - تیزر تبلیغاتی             - سرسید و هدایای تبلیغاتی   


برای شفارش کار روی اسم (ابی رنگ) کانون تبلیغاتی دیدار در زیر کلیک کنید  

دیدار

دیدار


نظرات (۱)

  • حامیان دکتر سعید جلیلی
  • سلام...
    پاسخ علیرضا:
    سلام 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">