هر چی بخوای

دیدار

باباهارووووو...

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ

سلام دوستان ...یه مطلب جالب:


پسره ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ :ﭘﻨﺞ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﻩ


ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ: ﭼﯽ ؟ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ !


ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ؟


ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ

ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯿﺎﻥ


ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﭘﻮﻧﺼﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ؟


ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻦ ﺳﯿﺼﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩ ﮐﻪ

ﻣﻦ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﻡ !


ﺑﯿﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮ


ﭘﺴﺮﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ ﺩﯾﺪ

ﭘﻨﺠﺎﻩ ﺗﻮﻣﻨﯿﻪ

36_11_6.gif


بریم خدارو شکر کنیم که تو مرحله ۲و۳ کارمون با بابا مون به \ایان می رسه

  • ait20

چهار تومن

جالب

نظرات (۳)

  • مهدی ایکس
  • اینو قبلا یه جا شنیـــده بودم !
    ولیـــــــــــ قشنگ بودش !
    ممنون!
    لتفن از رنگ زرد استفاده نکن نمیشه خوندش !
    مجبوره آدم روشو سلکت کنه تا بخونتش!
    پاسخ علیرضا:
    ممنون...
    حتما
  • مهدی ایکس
  • چیه ؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
    خوب چی کار کنمـــ !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
    پاسخ علیرضا:
    چیو چی کار کنی؟؟؟؟
  • پویا ندری
  • بابا اصلاً دعوا نکنید ، این همون اسیه که خودم به هر دوتایی تون داده بودم .
    همون اس های بی جواب یادتونه ؟؟؟؟!!!!
    پاسخ علیرضا:
    خخخخخخخ
    نه خیر این ایمیلی که من به شما دوتا داده بودم ...حالاممنون
    اصلا نمی دونی که دعوا چه قدر حال میده
    خخخخخخخ