هر چی بخوای

دیدار

بخشید دیر شد ...

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

سلام  

خوبین ؟؟؟؟؟؟ با نبود ما چه می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

خب بریم سر اصل مطلب :

من یه چند وقتی نبودم و به وبم سر نمی زدم ولی از امروز قول میدم که بیام و به همه ی دوستان هم سر بزنم .

بعضی ها شاید بخوان بدونن چرا نبودم ؟ خب من تو این ۱ ماه در گیر درس و مشق و مدرسهپریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/و مشکلات فراوان crying girl emoticonبودم که نتونستم اپ کنم .

در هر حال از همتون عزرخواهی می کنم و از اونایی که تو این مدت به من سر زدن هم متچکرم .

حالا بزارین در مورد مدرسم بگم :

اقا مدرسه عالیه فقط فضا کمه و معلما خوبن ولی درسا زیاده مخصوصا معلم عربیمون .....

معلم عربی مون رو خیلی دوست دارم و از درس دادنش هم خیلی خوشم میاد چون همه کاراش رو برنامه می باشد ....

اگه بخوام در یه  جمله معلم فیزیک و ریاضی رو توصیف کنم می گم : دانش بالا ولی خیلی جدی و خیلی هم خوب و دشواری هم نداریم .

درکل همه شنگولیم و همه چی عالیه فقط جای رفیقامون که نیستن خالیه 

یا علی 

  • ait20

نظرات (۱۲)

سلام.
سلامتی انشالله..
منتظرتون هستیم.
راستی با قسمت آخر مطلبتون هم خیلی حال کردم..
./ (درکل همه شنگولیم و همه چی عالیه فقط جای رفیقامون که نیستن خالیه)
ممنون از شما.
یا علی...

پاسخ علیرضا:
بله ممنون بصیر جان 
ختما سر می زنم 
خواهش می شه 
علی یارت 

سلام

تابستون ----------------- > مدرسه !!

              مگه میشه!!

یاعلی . . .

پاسخ علیرضا:
بله چرا نشه ؟؟/
کلاس تابستونی مگه نشنیدی ؟؟؟؟؟
خوب !
خوب شد اومدی حالا 2 نفره شدیم !
+ آپم
بسر ! :D
پاسخ علیرضا:
به سلامتی 
خسته نباشی
بعد از هر سختی آسانیست :)
تحمل کن جووووووووون
پاسخ علیرضا:
یا علی 
  • استادنوجوان
  • منم امروز روز دوم مدرسم بود
    موفق باشی
    پاسخ علیرضا:
    به هم چنین 
  • آقا علیرضـــا
  • خوش گذشت
    باید بیای برای کل پستای من نظر و لایک بدی
    پاسخ علیرضا:
    چشم 
    ولی تو روزی ۴ و۵ تا پست می زاری که به یه ماه می کنه ۱۵۰ تا پست 
    ایا باید برای این همه باید بزارم ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عرفان ابوالحسنی
  • :)
    اورین راستی سلام ههههههههههههههههههه
    پاسخ علیرضا:
    علیک عزیز 

    پس بگو کلاس، نگو مدرسه!! از هر کلمه بجای خودش استفاده کن!!

    یاعلی . . .

    پاسخ علیرضا:
    خب من کلی گفتم مدرسه 
    ولی ما میریم مدرسه و کلاس داریم دیگه ...
    علی یارت 
    سلام
    آورین
    پاسخ علیرضا:
    یا علی 
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    خوشحالم اینقدر شاد و شنگولین(:
    انشاالله که تابستون براتون مفید باشه.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ علیرضا:
    ممنون 
    یا علی 
    امین 
  • سیّدمیلاد موسوی
  • درود؛ من این تابستون خیلی تنبلی کردم :(
    کامروا باشی ♥
    بدرود.
    پاسخ علیرضا:
    ممنون 
    یا علی 
  • رها پاک سرشت
  • سلام.
    موفق باشید کلا....
    ما هم کلاسامون شروع شده پیوند میخوره به 
    مهر.
    یا علی
    پاسخ علیرضا:
    دمش گرم 
    یا علی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">