هر چی بخوای

دیدار

رمضان....

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

سلام ......

  

یه چیزی :با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان بینندگان توجه داشته باشن از همین الان فقط ۱۲ساعت تا پایان خوردن و اشامیدن در طول روز باقی مانده بدو برو یخچال رو خالی کن(کمک به ضعفا را فراموشمان نشود و همیشه یادمان باشد که برای چه روزه می گیریم)


حالا به دور از شوخی من به نوبه ی خودم فرا رسیدن ماه خوبی ها / مهربانی ها / عبادت و ماه حلول قران , رمضان الکریم را به تمامی شیعیان و مومنان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید وارم ماهی پر برکت و توام با شادی و همراه با قران را داشته باشند و البته در سایه ی خداوند متعال ....... امید وارم در طاعاتتان در این ماه بزرگ مارا هم از دعا ی خیرتان بی نصیب نگذارید.


یا علی برادر تخریبچی

نظرات (۶)

  • طریق متفکر
  • باسلام

    من چیزی ندارم برات بفرستم

    اینی که نوشتم از خودم بوده؛ کمی احساس به خرج بدی و روی دوستای خوب خودت بیشتر تحقیق کنی به نماز شب و مناجات شبانه اشون می رسی، اگر هم نرسیدی برو سراغ بچه هیئتی های محلتون، دانشگاه تون و ...

    ما که دانشگاه علوم و معارف خوندیم، دور و بریامون بچه های خوب و گل و بامعرفت زیاد بودن.

    کمی بگردی، پیدا می کنی . . .

    جوینده یابنده است.

    بعد که پیداش کردی، اوصافش رو بنویس، خودش یک کتاب میشه.

     

    در ضمن؛ اونایی که یخچال ندارن و یا اینکه یخچالشون همیشه خالیه، روزهای ماه رمضوون شون با بقیه روزا تفاوتی نمیکنه.

    یادمون باشه روزه میگیریم برای چیه و چه هدفایی از روزه گرفتنمون داریم.

    التماس دعا

    یاعلی . . .

    پاسخ علیرضا:
    واقعا قشنگ گفتی ......ممنون
    یا علی 

    سلام

    من هم حلول ماه مبارک رمضان رو به همه مسلمانان تبریک می گویم .

    فکر کنم اصل در روزه تقویت اراده ست و تمرینی برای اطاعت از خداوند و بندگی بهتر ؟ چون انسان تنها موجودی است که دارای اختیار است .

    حالا اگر این به نوعی تمرین رو درست انجام بدیم ، همواره به فکر دیگران مخصوصاً فقرا هستیم و فقط مختص به دوره خاصی نمی شه چون قراره بنده بهتری باشیم و یک بنده خوب ...

    ممنون از توصیه تون در مورد یخچال ؟!

    پاسخ علیرضا:
    واقعا ممنون از نظرتون 
    درمورد یخچال هم خواهش می کنم 
    یا علی
    ماهی سرشار از بندگی برایتان ارزومندیم
    پاسخ علیرضا:
    ممنون من هم همین طور 
    یا علی
  • سید میلاد موسوی
  • درود؛ بہ روز شدیم با:
    + ویژگی ها؛ دیدگاه و سخنان بزرگان و نامداران جهان درباره کوروش بزرگ، پدر ایران.
    پاسخ علیرضا:
    سلام و درود بر خودت ...... حتما سر می زنم
  • رقیه نادری
  • سلام
    با افتخار لینک شدی
    منتظر نظرات و حضور سبزت هستم
    پاسخ علیرضا:
    ممنون 
    حتما 
  • رقیه نادری
  • روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی

    روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ...

    فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

    پاسخ علیرضا:
    سلام ......به به خیلی قشنگ بود و ممنون
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">