هر چی بخوای

دیدار

فامیل دور

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

سلام .:goldy29:.امروز هم اومدم ولی با دست پر


من تو نوروز قسمت های کلاه قرمزی رو دنبال کردم و حتی بعد از نوروز  دانلودشون هم کردم ولی خدایی هیچ کدوم از شخصیت ها فامیل دور نمیشه


حالا یه قسمتش رو که خیلللللللی با حال بود رو براتون گذاشتم فقط با لحن خود 


شخصیت ها بخونین که فاز بده:


اون قسمتی ک فامیل دور داشت با دوره زیر پتو حرف میزد . . .فامیل دور ب دوره گفت : من بیشتر.. کلاه‌قرمزی: چی بیشتر؟! چی بیشتر؟


جیگر: جیگرم .جیگرم.جیگرم....دوره: اون کیه؟؟؟؟؟ کی جیگرته؟؟؟؟هان؟


این ی خره  ک میگه بهم بگین جیگر  


با من نیس  ب من نمیگه جیگر  اسمشه  میگه جیگرم
 

واقعا برین حال کنین که براتون چیا میزارما
:goldy3:

موفق و پیروز باشین ......یا علی

نظرات (۹)

  • ایمان قرائی
  • سلام
    خوبید ؟!
    اِی بابا ، من اصلا کلاه قرمزی رو نگاه نکردم
    همه میگن از دستت پریده !!!
    (:
    باحال بودش !
    واجب شد برم دانلود کنم ببینم !
    خخخ
    فعلاً دوست عزیز
    : دی
    پاسخ علیرضا:
    سلام .ممنون
    واقعا از دستت رفته
    حتما دانلود کن 
    یا علی
  • عرفان ابوالحسنی
  • جالب بود
    پاسخ علیرضا:
    خواهش می کنم
    ممنون
  • سید میلاد موسوی
  • سپاس.
    پاسخ علیرضا:
    خواهش
    ممنون
    الهم عجل لولیک الفرج....
    ممنون از شما...
    در پناه حق....
    یا علی ، سید علی....
    پاسخ علیرضا:
    الهی امین
    خواهش میشه
    همچنین 
    یا علی
  • مهدی ایکس
  • من که نفهمیدم چی شد !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    :)))))))))))
    + آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
    پاسخ علیرضا:
    چی رو نفهمیدی؟
    باشه
    چشم
  • سید میلاد موسوی
  • زردشت: هرگز به گفتار و آموزش دروغ پرست و گمراه گوش ندهید زیرا چنین کسی خانه و ده و شهر و کشور را به ویرانی و تباهی کشاند. پس باید آنان را از خود دور سازید و به خود راه ندهید. (بند 18، یسنا، هات 31)

    درود؛ به روز شدیم با:
    - فروع دین
    - مادر اقیانوس عاطفه
    پاسخ علیرضا:
    چشم سر می زنم
    جالب بود ممنون
    این پیام مال من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم بخونش،دختری از خوزستان هستم که پزشکان از علاجم نامید شدند شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم درگلوم اب ریخت شفا گرفتم ازم خواست اینو به20 نفر بگم این پیام بدست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارش را از دست داد مرد دیگری اعتقاد داشت20 میلیون بدست اورد بدست کس دیگری افتاد عمل نکرد پسرش را از دست داد اگر به حضرت زینب(س)اعتقاد داری این پیامو به20نفر بفرست 20روز دیگه منتظر یه معجزه باش تورو خدا بفرست*
    پاسخ علیرضا:
    چشم سعی می کنم
    سلام الیرِزا   .... این پستت رو خیلی دوز میداشتم
    پاسخ علیرضا:
    خواهش میشه
    از این شخصیت های دورو ور ایرج طهماسب خیلی خوشم میاد
    مخصوصا فامیل دور ، جیگر  و ببعی 
    ممنون 
    پاسخ علیرضا:
    منم همین طور 
    خواهش میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">