هر چی بخوای

دیدار

سلام.....ابتدا

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

به نام مهربان ترین مهربانان

سلام دوستان عزیز

من اسمم اتی هست  البته بگم که این لقبمه ها 

من یه ادمی هستم که به کار های رایانه ای (فارسی را پاس بدارید)علاقه ی زیادی دارم

 تازه طرفدار دو اتیشه ی استقلالم

من تو اولین پستم می خوام از دوست خوبم که تقریبا از چند وقت پیش من رو به این جا معرفی کرد تچکر کنم (مهدی ایکس) واز رفیقم که باعث شد این وبلاگ رو بسازم هم تچکر می کنم( پویا)ولی....

من تو این وبلاگ سعی می کنم هر مطلب زیبا و قشنگی که خوندم و یا از خاطرات یا وقایعی که برام پیش اومده براتون بزارمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

(در ضمن اینو بگم که این پست تا اطلاع ثانوی در اول صفحه قرار داره و ثابته و مطالب جدید تر زیر این پست قرار می گیرند)

در اخر امید وارم که از وبلاگ ما (خودتون) خوشتون بیاد و ما رو از نظراتتون محروم نکنیدو همیشه موفق و پیروز باشید


ممنون (اتی)